And all through the year, this is what we’ve been waiting for.

Alltså.. När Coca Cola börjar önska mig god jul på flaskorna, då vet men att det är inte allt för länge kvar. När sedan dessutom stadens lokala butiker skriker ut att nu finns julebrus! så kan man vara säker på att det inte är för länge kvar. Men fortsatt – det är över en månad kvar tills vi ens är i december – går det för fort eller är det trevligt? Jag för min del tycker ju personligen att vi gott hade kunnat fira jul nu (ja, dels för att jag inte är hemma i jul men det är ju mitt eget val därav mitt eget fel) för det är faktiskt en smärtsamt extremt lång väntan från förra årets jul till årets. Är inte 11-12 månader (beroende på hur du räknar) lite väl långt för årets absolut bästa tid? Jag tycker det.

Nej, jag har faktiskt massor att göra idag – sen jobbelijobb. Tydligen en happening idag – vilket betyder extra timmar till mig yey. 🙂
Dags för lunch tror jag bestämt.

Kan det inte börja snöa snart?

Peace

Lämna en kommentar