Crunching apples and cold tea.

Nytt år, nya utmaningar. Om tre dagar (min tid) börjar jag i skolan igen. Vem hade kunnat ana. In i det sista tvekade jag, men nu har man pungat ut tusentalskronor i studentlitteratur så nu ska det banne mig bli åka av. Stressen har redan nått mig och jag drömmer numera om sal-tentor och föreläsningar (inte för att dem kommer hända detta halvåret). I samband med detta plugginitiativ har jag alltså behövt köpa x antal böcker, av vilka inte en enda har anlänt än. Känns bra. 

Men det som känns bra är ändå att jag börjat. Något sånär. Nog för att jag jobbar samtidigt, så känns det bra att börja bygga på något nytt. 5 år av konstant arbetande – kanske är det dags att ta liiite semester och bryta av med lite kunskap. Inte för att jag tror att jag kommer sluta jobba för det.

Till er som har hjälpt mig hitta böcker så här i sista stunden då dem ändrade kursplanen – Tack tack tack.

Det blev inte mer än så nu. Hade tänkt ge en lite bättre uppdatering än så, men oj se på klockan – jobbet kallar! Därför erbjuder jag John Newman med Cheating från hans album Tribute istället.

Peace

One thought on “Crunching apples and cold tea.

Kommentera

