It’s getting harder and harder to tell what came first.

Så denna morgon vill jag bara dela med mig av min första officiella seger. Ett argument påbörjades, jag slogs hårt och rätt för min sida – och nu gick medlaren emellan och höll med mig. Hon höll inte med lite, utan ett rungande medhåll fick jag. HA! Sug på den du medelålders surkärring (ursäkta, är medveten att det inte var så trevligt att säga men hon förtjänar det). Bara för att man är äldre betyder inte att man har rätt att styra och ställa i en grupp. 😀

Utöver det ska jag jobba idag, även om jag hellre skulle stanna hemma och plugga, men men – tills jag har tiden på min sida njuter jag av denna klassikern; Red Hot Chili Peppers – Parallel Universe.

Peace

Kommentera

