I’m the same but do you want me to be?

Soundtrack of the day: In flames Sober and irrelevant

Ganska seg dag idag. Har varit tvungen att isolera mig inne på mitt rum (som jag konstant vädrar) eftersom Elvira kom hem magsjuk i förmiddags. Jaja jag vet, stackars henne blablabla – men nej: stackars oss omkring som måste höra, lukta och se henne när hon är magsjuk. På något konstigt lyckas Elvira alltid dra på sig denna förbannade sjukdom. Det är den absolut värsta sjukdomen jag vet. BLÄ.

Det är i dessa tillfällen jag önskar extra mycket att jag hade någon som jag delade säng med, dvs för att kunna dela hans säng tills sjukdomen totalt eliminerat huset och huset sanerats. Punkt. Intresserad? Hör av dig så ska jag överväga att dela din säng.

Efter skolan släpade jag mig runt i stan med Malin. Ingen vill återvända hem. Träffade på David, så vi följde med honom till George när han skulle käka. Sen kom Måns o Victor som hade varit o tränat. Victor kilade iväg snabbt, men Måns joinade oss en stund. Sen såg vi Tessan o Sarah (som kom hem från Australien i torsdags :)) så då slog jag o Måns följe med dem till Waynes i stället. (David skulle jobba och Malin skulle hem och äta.)

Det var i alla fall jättetrevligt, samtliga möten under eftermiddagen/kvällen. Var på väg att ta en promenad med Fredrik också, vilket hade varit supermysigt, men jag orkade inte. Kroppen ger upp. Men jag ska rehaba imorgonbitti 😀 Yey! Så ska jag berätta för Benny att det inte är något fel på min minisk, det är det bästa som hände idag. Det var tydligen en bieffekt av att förlora muskelmassa. Men det ordnar vi snart med en massa träning! 😉

(Zappade precis förbi TV6, fastnade; fan vad Jake har blivit stor – i 2½ men alltså, jag måste verkligen ha hållt mig borta från de vanliga slöprogrammen. Men det är bra så nu ska jag kika lite.)

Peace