It’s only human to show your fears.

Ta mig bort,
för mig bort i universum
– bortom tomma skyar och ytlighet
Visa mig kärlek
visa mig vad som sker när kärlek möter passion
när tårar möter leenden
när kemi uppstår.
Att du kanske skulle förtjänat bättre,
eller rentav jag.
Under gnistrande stjärnor är det likväl
du och jag som står
och det är ingen jag hellre skulle vara med.
Vi skjuter saker till sidan
– folk till sidan.
Men det finns ingen som betyder så mycket
Som får mig att känna,
Som ger mig hopp
som du gör.

Styrkan som återfinns inom mitt bröst
är av den starkaste typen
– obrytbar.
– oföränderlig.
– oändlig.

Tankarna flyger inom mig som om jag var från vettet
och dessa budskap är detsamma
Jag älskar dig
Jag älskar mig
Jag älskar livet
Jag vill älska mer.
Och jag hinner tänka,
till och med trots en kväll som denna
är detta den underbaraste av världar
för jag har dig.

Peace