Laughing at circumstances.

Ja, det här blir ett väldigt improviserat inlägg denna kyliga kväll i Panorama. Kom in för en timme sedan efter en promenad i den klara kvällen som jag bjöds på, med frusna fingrar som precis tinat upp.

I alla fall så anledning till detta hastiga inlägg för jo, oftast finns det faktiskt en tanke bakom det jag skriver tro det eller ej är att jag ser på säsongens första På Spåret (äntligen!) så introduceras årets första tävlande. Jan Guillou och hans fru Ann-Marie Skarp. Och då tänker jag.. nämen? Är dem syskon? Nej men vad fan.. fru och man? Dem ser ju likadana ut! Kanske gäller även teorin ‘sådan ägare sådant husdjur’ på herrskapet också? Man ser ut som ens hund/katt, och nu även som ens fru/man?

Intressant, verkligen! Det var allt från mig, nu ska jag se klart på avsnittet innan jag fortsätter studerandet för nu kan jag inte skjuta upp det längre, på måndag börjar min om-certifiering. Tjing!

Peace

Kommentera

