To go or not to go.

Hjärtskärande samtal. Värkande rygg (dock i en bra mening, av träning). Hjärtvärmande samtal. Knakande knän. Leenden från den man älskar. Försök till uppmuntran. Önskningar om att man hade magiska krafter. Önskan om att man kunde förändra världen. Önskan om att människor kunde vara bättre i allmänhet. Önskan om att man själv var bättre i allmänhet. Avsluta med att känna sig nöjd ändå, för man älskar intensivt o blir älskad intensivt. Är begåvad men världens bästa. Känns bra i eliten.

Ida, min älskade syster. Du kommer bli, är redan, världens bästa mamma. Tveka aldrig på det. Kan inte tänka mig bättre föräldrar än dig o Joakim. Ni älskar lilla Valter (världens sötaste nevö) villkorslöst. Ni är starka. Du är stark. Jag vet att det känns jobbigt just nu. Det är inte alltid lätt. Men jag är säker på att allt ordnar sig. Om ett halvår kommer du inte att tänka på det här mer. Känslan kommer ha passerat. Valter är ju redan nu så vacker, o underbar, intelligent. Ni har ju fått det mest fantastiska i livet. Snart får du sova mer. Snart har antibiotikan gjort sitt. Snart känner du dig piggare igen. Det kommer att bli bra. Allt kommer att bli bäst. Jag bara vet det.

Älskar dig.

Peace

Kommentera

