Amongstt repiratory emergencies and special people.

And that’s when I knew; this was someone special.

Såå. Efter ett par dagars arbetslöshet har jag nu lyckats imponera på diverse rumskamrater med mitt konstanta pluggande. Igår fick jag höra: ”o hon sitter i precis samma ställning fortfarande – du har ju inte rört på dig alls sedan jag gick till jobbet!”. Och ja, jag pluggar sinnessjukt hårt just nu. Inga ursäkter. 25 kapitel kvar tills jag har läst ut boken. Och då ska jag helst läsa den en gång till.
Gaah. Det är svårt, men jag tar mig sakta men säkert igenom. Jag ska bli världens bästa skidpatrullare.

Peace

2 thoughts on “Amongstt repiratory emergencies and special people.

Kommentera

