A step into the future.

Vi har blivit med bil.

Efter en väääldigt lång dag har jag o James äntligen kommit hem, med en bil i behåll. Efter den första bilens mindre fiasko o den extremt underliga situationen som kom med den, mötte vi idag en tysk ung herre med en fin bil till försäljning. Efter en titt igenom samt en körtur köpte vi skrället, till ett lite prutat pris. Nu jävlar ska det köras i bergen. I vinter ska jag besöka så många skidorter att ni inte förstår! Men först ska vi finputsa lite; en mekanisk genomgång med fokus på bromsarna (ABSen är lite temperamentsfull för tillfället) samt lite elektroniska bitar – men sen är det fullt ös!
Fixar lite bilder imorgon eller så. Eftersom jag numera är arbetslös (sista arbetsdagen på fucking Panorama aktivitetsavdelning igår – ÄNTLIGEN) ska jag spendera mestadels av mina dagar med att studera inför skidpatrullsutbildningen (ja jag ska söka nytt jobb också), men ska väl antagligen hinna med lite fototagning också. Nu är det i vilket fall alldeles för mörkt för att kunna visa bilen. Hösten är väl påväg här o det är natt med en gång solen går ner.

Snipp snapp slut, så var den dagen slut.
Nu ska jag sova.

Peace

2 thoughts on “A step into the future.

  1. Ojsan, där händer det grejer, min första tanke är så klart, DET ÄR VÄL EN SÄKER BIL??? LOVA ATT KOLLA IGENOM!!!! ❤

Kommentera

