Let the flames begin.

Soundtrack of the day: Paramore – Let the flames begin

Idag tog jag mig tillbaka till gymmet. Överexalterad sträckte jag en muskel i låret. Men men, på’t igen imorgon så löser det sig! Nu ska jag äta jordgubbar med grädde med min käresta.

Peace

One thought on “Let the flames begin.

  1. Låter trevligt, själv rustar jag ditt gamla rum och funderar hur det blir med surströmmingspremiären i år. Kanske nån som är sugen ska kolla runt lite. Annars kan ju ni komma fråga din käresta om han vill prova en av våra lokala delikatesser. Kramar FAR

Kommentera

