Word.

Av önskan ska jag ta bilder på det nya stället o lite på berget så ni får se hur det ser ut här numera. Det är bara lite bitterljuvt att ha lämnat personalboendet – men det enda ljuva jag saknar med det är det härliga folket, själv boendet är rätt skit (plus att nu har dem höjt hyran igen :O ). Glad är jag för det för jag bor någon annanstans 🙂 Vädret har varit rätt skit, har tränat en del – börjar komma igång nu mer ordentligt både med träning o mat; jag o James går nu all in – hälsosamt ska det vara så att man orkar med klimatet som är här uppe i Pano. Dessutom är jag i stort behov av att träna upp mig igen så att jag klarar av en till säsong 🙂 mitt vänstra knä har börjat bråka med seriöst vilket är väldigt irriterande. Jag är då inte behov av ett till dåligt knä (but let’s face it – blev kanske utrustad med dem bästa grejerna från början) men det ska jag gör allt i min makt för att undvika; så nu ska jag ut o springa! 🙂
Fixar lite foton åt er till senare. Förhoppningsvis bestämmer sig vädret för att bli lite bättre också så att ni kan få se hur fint det är här!

Peace

2 thoughts on “Word.

  1. Jag vill se björnarna oxå, var ute och sprang långt i söndags och tänkte då på din bussresa där du sett björnar. Dom lär ju finnas i Hemlingby ibland oxå, men dom har aldrig korsat mitt spår. Däremot såg jag björnbär och det är det närmast jag kommit. Efter midsommar ska jag åka och fiska med lillebror och din kusin, där finns det björnar. Vi får se vem som fångar dom först. Min morbror Lennart är lite hängig så han följer nog inte med.
    Hoppas du lyckas få med dig James på visit till våra breddgrader till hösten det skulle vara kul. Mor har börjat träna på sin engelska för att klara av det. Elviras aupair-mamma mailar med henne.
    Kramar från en FAR med träningsvärk.

Kommentera

