Tell me a tale of who you thought I’d be (but baby, I’m just who I am).

Saker jag ska göra 2012:

Fortsätta leva ett fantastiskt liv i Pano.
Åka skidor i Whistler
Lyssna på musik o dansa på Telus Festival
Roadtripa västkusten i USA o göra det till den bästa roadtripen någonsin
Upptäcka o bli förälskad i New York
Åka hem till älskad o saknad familj, vänner
Återupptäcka Kanada, sommartid
Ha den bästa sommaren hittills i mitt liv
Gå på massor av upptäcksfärder
Försöka att dansa o sjunga lite varje dag
Träffa massor av vänner
Njuta av moder natur
Se Fantomen på Operan i West End i London med Peter Jöback. Satsar på att göra det till hösten någon gång.
Se massa bra film
Lyssna på mängder av fantastiskt musik
Dricka för många liter med te
Njuta av ett gott glas vin/en god kall öl när jag förtjänar det
Äta bra mat
Träna o vara hälsosam – på ett nyttigt sätt
Skratta till töntiga serier
Våga vara mig själv
Ge mer av mig själv till dem jag bryr mig om
Inte lägga energi på det som gör mig ont/arg/ledsen/elak
Våga vara lycklig
Ta chanser på livet
Uppskatta något om mig själv varje dag
Uppskatta något om världen högt varje dag
Uppskatta människor omkring mig högt, varje dag
Njuta av finurliga böcker
Ta upp skrivandet igen, på riktigt
Skratta massor
Åka skidor tills det känns som ett benen ska ramla av
Sjunga högt
Köra bil
Dansa vilt o galet
Kramas ofta
Pussas
Säga vad jag tycker
Testa nya saker
Få nya perspektiv o förståelser
Le
Ta hand om mig själv
Cykla
Känna vinden i håret på toppen av ett berg
Känna gräset kittla mellan tårna när sommaren bryter ut
Prata ut med vänner
Leka i vattnet
Se framåt o strunta i det förgångna
Älska alla som är värda att älskas

Älska mig själv.
Vara lycklig.
Låta framtiden ta mig dit den tar mig.

Peace

One thought on “Tell me a tale of who you thought I’d be (but baby, I’m just who I am).

Kommentera

