Right now – in this very moment – I can feel the flare of life.

Då har jag officiellt rånat mig själv på en förmögenhet, förpestat världen med mer koldioxid – men framförallt lagt grundstenarna för en fantastiskt resa.
1, Resa till Whistler o Telus-festivalen är bokad. Boende samt transport dit, bara liftkort för två dagar som saknas. Måste också bestämma huruvida jag ska lämna mina skidor här för att slippa släpa på dem, o istället hyra grejer.
2, Datum för resa till New York är bestämt
3, Flygresa hem till Sverige (via Island) är bokad till 4 juni. Hemma den 5 juni!
4, Resa tillbaka till Kanada o Panorama bokad till 12 juni.

– Jag känner mig faktiskt ganska duktig.

Peace

Kommentera

