Crazier than a fool, I’m living the dream.

In a world of fluffy flakes I will dance around in happiness.

Jag tycker ändå att ni där hemma ska vara stolta över mig som accepterade mitt eget nederlag o gav in för att åka till sjukhuset. Ni vet hur mycket jag hatar att vara på sjukhus. Okej okej.. Jag erkänner – det var inte för egen idé eller på eget bevåg – har onekligen träffat någon som tar hand om mig o mer eller mindre tvingade mig till att vara vuxen (hur tacksam jag än är att jag slapp att åka in själv, för då hade jag vänt i dörren). Men jag var där, jag lyssnade o sen vilade jag.
Och nu äter jag alla mediciner jag kan, proppar i mig vitaminer o dricker banala mängder med te o vatten.
Jag gör vad jag kan.

Peace

Kommentera

