I am the creator of my experience.

The power of imagination makes us infinte.

Planerar att försöka vinna pengar på lotto utan att faktiskt spendera något på det. Får se hur det går. Men om jag fick vinna pengar så jag kunde fortsätta leva livet så här för en stund längre skulle det vara fett. Om någon har en idé om hur detta ska genomföras, kontakta mig gärna. 😉

Dags för sängen – jobb 8 dagar i sträck (mitt eget fel, ville för en gångs skull vara ledig på min födelsedag – så då kan jag skypa för dem som vill det!) – dags för vila.

Peace

Kommentera

