Hurry up, we’re dreaming.

Såå.. Min blogg slog antagligen något slags rekord i sidvisningar igår. 225 individuella ip-adresser – what was that about? Någon som har skvallrat om min blogg till någon? 🙂

KT Tunstall – Other side of the world

Har spenderat dagen hemma som sjukling, men min vanliga rastlöshet infann sig någonstans efter klockan två men innan klockan hann bli tre. Som en annan hyperaktiv treåring sprang jag fram o tillbaka i lägenheten o visste varken ut eller in. Det fick bli en busstur in till byn för lite mat-shopping (gick vilt fram i frukt- o grönsaksdisken så nu är kylskåpet fyllt till bredden med just detta.. Gott som tusan, vi har bara lite dåligt med kött). Sofie höll mig i alla fall sällskap, bjöd på några skratt o talade mig till rätta när det kom till att gå o spela broomball ikväll (ett hittepåspel här i Pano, en blandning mellan fotboll/hockey/lacrosse – roligt som bara den men krävande! Inte superbt när man är tokförkyld o har andningssvårigheter). Fick bli en liten hejarklacksledare istället, även fast det bara blev den sista halvleken. Men kul, vi vann mot skidskolan ikväll 😀
Turligt nog är jag ledig nu i två dagar. Hoppas klämma in en del skidåkning såklart, men jag ska välja smart om vart jag åker. Originalplanen var att åka in i Taynton Bowl (dvs, vårt största friåkningsområde) med några från skidpatrullen, men är jag fortfarande dålig imorgon ska jag hålla mig till de mindre krävande nedfarterna 🙂 frisk luft har ju ingen dött av!
Nej, nu är det kanske dags att borsta tänderna o göra sig klar för sängen för där har jag ju inte spenderat nog med tid idag. En god natts sömn så är jag på topp imorgon (men hjälp av lite kanadensisk supermedicin – man kan ju alltid hopppas!)

M83 – Midnight city

Peace

Kommentera

