Pursue romance for the sake of passion.

When the heart fails, hope will lift you up.

The Heartbreaks – Liar, my dear

Livet leker bra braigt ibland. Lever livet. Livet är kung. Jag är kunglig? Nej men ni fattar grejen. Till trots att jag är förkyld o att kroppen är trött (sömn är en bristvara, så har ni lite sömn över kan ni väl vara schyssta i skicka hit lite?) skrattar jag mer och mer varje dag. 😀
Nyårsafton var galen, vi hade förfest här på loftet för oss som bor här (inte för att alla andra inte kom också) och efter det spårade allt. Men det var grymt kul! Synd bara att det där med sömnen även var en bristvara före tolvslaget, för en trött Julia vaknade klockan 08.03 på nyårsdagen och insåg att hon skulle vara sen till jobbet. Tur att man är snabb på att springa, klarade mig med en kvarts försening, men det är ju så jäkla onödigt! Men min chef, Rabbit, var lugn. Kom ju i tid till liftöppningarna i alla fall, missade bara morgonmötet. Det är ju inte som att jag planerar att komma sent igen 😉

Ja jag ska fixa batteriet till kameran. Är bara lite seg.Men det var väl inget nytt?

Jo mamma, jag vill fortfarande tatuera mig! Är ju inte som att jag kommer vara någon annan person för det 🙂

Nej, måste nästan gå och fixa det här med värmebristen nu.. Ingen värme i en loftlägenhet är likamed en jättekall lägenhet. Fucking sucks. Ursäkta språket.

Peace

Kommentera

