With the world in my hands.

Sitter här i köket och är så trött att jag knappt vet ut eller in. Har nu två gånger utan att inse det bara stängt ner sidor som jag sitter och använder utan att jag faktiskt är färdig. Bara så där utan vidare. Trötthet kallas det visst.
Men det blir lätt så om man heter Julia och är den Julia som är mig. Fastande framför Alias igen – men vem kan döma mig egentligen? Det är ju så sinnessjukt spännande att jag håller på att hoppa ur kläderna till och från. Men även jag kan inse mina begränsningar och tar därför beslutet att nu äntra sängen. Gissar att jag, precis som igår slocknar på minuten, och förhoppningsvis, sover ostört resten av natten.

Tja, på grund av den ovan beskrivna narkosen väljer jag därför att inte underhålla något speciellt denna mörka natt. Ni får hålla till godo helt enkelt 🙂

Peace

Kommentera

