Fast asleep to visit the place where I keep my memories.

Lissie – In sleep. </3

Island levererar fina platser, men har väl egentligen inte blivit blåst av mina egna fötter än. Dvs, har inte tappat balansen över hur fantastiskt allt är än. Men det är fint, ingen fråga om det. Blue Lagoon var häftigt, lysande blått (toksalt) vatten, stooooort vattenfall i form av Fullfoss, coola gejsrar (fick även lyckan att se ett litet utbrott ur den största gejsern Geysir – häftigt. Har vandrat runt ett litet berg, sett fina utsikter, stått på två kontinentalplattor, sett platsen för det första "parlamentsrådet" samt vart på valskådning utan att se en enda hint till val. Inte så spännande det sista, men det övriga var ju bra 🙂

Men allt gör ont inombords och jag känner mig tom, vilsen utan möjlighet att hitta hem. Allt som har hände oss känns så ofattbart och fel. Det borde inte känns så fel. Jag är rädd att vi har gjort ett misstag. Ett stort misstag. Det finns allt för mycket kärlek kvar för att det här på något sätt ska vara riktigt gjort. Med dig känner jag mig trygg och jag ser tillbaka på allt med ett leende på läpparna. Vi kan le ihop igen, eller är det jag som är bländad av vår egen passion?

Mina linser är torra. Dags att sova.

Peace

Kommentera

