Stop chasing shadows, just enjoy the ride.

Denna mysteriösa sång vaggar mig sagolikt in i den dunkla vila jag behöver för att orka med allt som är i livet för tillfället. Lika svindlande är den för mig som förunderlig, och fortsatt sann. Morcheeba leverar som vanligt.

Sjukskriven ännu en dag. Var igår kväll helt övertygad om att jag skulle slippa ligga ensam här hemma och ömka mig själv, men likförbannat vaknar jag med pinande huvudvärk och svidande hals. Tar mig själv från restaurangen dels i en gest för att inte smitta fler, men även för att inte skada ställets image. Hur gärna skulle du ha en snorig/hostig/hes servitris som är röd i ögonen? My point made.

Peace

One thought on “Stop chasing shadows, just enjoy the ride.

  1. Tråkigt att höra, trodde du var på bättringsvägen efter gårdagens sena samtal, Hoppas det här är en tillfällig svacka. För att pussla ihop till mötet behöver du bli frisk annars tror jag inte du har så stort utbyte av det. Om det strular så hör av dig i tid så ser jag om det går att avboka. Ser fram mot ett snart möte, FAMILJEN kan alltid hjälpa dig med kramar och kärlek. Eller du kanske behöver nåt annat, gnabb, bad och syskonkärlek, eller en MAMMA som förstår. Kramar FAR

Kommentera

