Her excellency, dropping wet.

Det började regna igen på vägen hem från jobbet. Jag är dyngsur, typ. Det har droppat av mig i 20 minuter nu, dags att hämta en handduk tror jag. Tänkte bara bjuda på lite vacker nattmusik 🙂

Peace

One thought on “Her excellency, dropping wet.

  1. Hej Julia !!!
    Idag påbörjar jag semesterperioden….SÅ SKÖNT !!! ( egentligen på måndag helgen hade jag ju haft allafall)
    Du skriver om regn…det skulle VI BEHÖVA, det är TOKVARMT; o SNUSTORRT !!
    Har gjort något ovanligt gick o lag mig oläste vid elva ”på fm alltså” SOMNADE o vaknade 3 timmar senare, men jag behövde nog sömnen har sovit så dåligt i detta ”djungelklimat ”
    Pappa o Elvira är ute o övningskör ( eller är dom o SJUNGER TROR DU ?? ha ha )
    HA DET BÄST O KRAM av Mamma
    ……förresten fin musik……

Kommentera

