In the mood for blues.

1.10 – 9 km. Inte jättedåligt men definitivt inte så där superbra. Efter Sverige-dagarna har min träning haft en seriös svacka – o det känns! Men det kommer tillbaka fort. Sista lediga dagen inför helgens arbete imorgon, o då ska flera träningspass genomföras. Efter helgen ska jag klara sträckan på en timme är det tänkt. Det är genomförbart. Man ska sätta höga mål för den här typen av slutprodukt – annars kommer man (läs jag, Julia) aldrig framåt.

Förutom en tidigare promenad/joggingrunda idag (ack så kort, men det var morgonuppvärmningen så det är ursäktat – bättre lite än inget!) har jag skaffat Eirik ett till jobb. Snubben som jag gjorde det här serveringseventet för tidigare i vinter ringde, lagom desperat, o frågade om jag hade jobb om dagen. Besviken blev han när fick höra att det har jag visst – men Eirik behöver extra kom min snabbtänkta hjärna på. Så nu ska han börja 6 varje morgon i juli (nästan varje morgon i alla fall) o jobba i en typ av lunchrestaurang på ett lager (tror jag det är). Och han har nästan lika bra betalt som jag har där. Inte illa. Men det blir ju att han ska jobba dubbelt en massa dagar så det blir nog jääävligt slitsamt. Tur att det inte är jag som ska jobba så. Haha 🙂

Sitter nu med Gary Moore o Mumford & Sons i lurarna. Snart dags för yoga o sen en dusch. Så blir det gröt, frukt o sen popcorn o kanske till o med en bit paj (bakade skogsbärspaj igår) till efterrätt. Mumsigt värre. 😀

Sjukt bra låt!

Peace

2 thoughts on “In the mood for blues.

  1. 9 är mindre än en tredjedel, troligen fixar en gammal gubbe det på 57. Eller var det då han var född? Kramar och träningsverk

Kommentera

