Challenge yourself.

Idag utmanade jag min egen kondition o träningsvilja. Efter att ha sprungit den knappa kilometerlånga uppförsbacken bakom lägenheten hade jag ett val: ta höger o välj den 2 km långa vägen eller ta vänster, och ta a) 3,5 km eller b) 5 km långa vägen. Jag valde att ta vänster o hamnade någonstans mellan 3,5 o 5 km bort på vägen. Där började min längtan till vatten o apelsinjuice att ta över. Men allt som allt har jag då sprungit den runda milen – på strax över en timme. Inte illa för att precis ha börjat träna upp sig inför Lidingöloppet! 😀
Nu ska jag duscha – tro mig det behövs!

Peace

Kommentera

