Insanity is doing the same thing in the same way and expecting a different outcome.

Heads up: både jag o Eirik har nu fått dunderförkylning. Jag är tack o lov mest på stadiet där halsen dödar mig o snoret beger sig ut på äventyr hela tiden, men Eirik – stackaren, ligger med hög feber o huvudvärk. Så, man skulle tro att då ska superparet vara hemma o vila? Nej, inte jag – jag klarar mig fint. Eirik däremot BÖR vara hemma, men tänker gå till jobbet i alla fall. Jag förstår varför han vill jobba men tycker definitivt inte att det är en bra idé.

Peace

One thought on “Insanity is doing the same thing in the same way and expecting a different outcome.

  1. OJ DÅ… STACKARS ER !!! Inte kul att vara sjuk när våren knackar på dörren.
    Hemma i Gävle strålar solen o det ska bli 20grader varmt idag ! UNDERBART!!!
    Din pappa o jag ska åka till Furuvik o kolla på lilla huset från 1935 med utedass men ………….
    MED ETT FANTASTISKT LÄGE !!!!
    Jag lurade Elvis att blir det vårt, säljer vi vårat hus o drar till furuvik så fort vi sålt i hemlingby….hon blev alldeles stum HAHA
    HA DET BÄST ! KRAM Mamma

Kommentera

