Let’s dance until the sun rises over our own naivity.

Okej – sorry för att jag inte gett ljud av mig på länge – men bloggen har inte vart det som vart mest prioriterat de få tillfällen jag vart ute på intranätet (som endast skett när jag hängt på biblioteket) utan räkningar o påfyllning av mobil osv. – ni fattar.
Fick internet i lägenheten inatt, så det blev sent i säng. Förvånansvärt hur mycket skoj man kan sysselsätta sig med när man har vart utan internet en stund. Jaja, ett litet inlägg ska ni få i alla fall 🙂

Sovalkoven är klar i alla fall, sängarna tar upp hela golvet så det är mest en stor härlig madrass vårt sovrum, hyllorna sitter på plats o är överbelamrade med kläder. Gardinerna sitter uppe, filmaffischer täcker badrumsdörren så vi slipper se den fula färgen.. Men sen är det ganska tomt. Förutom mattan jag köpte, golvlampan (som jag tog fel! 😦 ) samt stolarna jag snodde hemifrån. Vi lånar för tillfället ett bord från grannlägenheten (tog det igår, har vart utan bord så här långt – allt vi har intagit av föda, filmvisningar osv har skett på kuddar på mattan i det tomma rummet) men försöker ordna ett snarast. Det blev klart att vi har en soffa, om än tillfällig, igår kväll så vi avbokade dagens IKEA-tur. Det var visserligen delvis pga dåligt väder också. Regn i Lillehammer – yey?.

Jaja, det går framåt i alla fall 🙂 Nu vet ni att jag lever också. Ska ordna med lite bilder på hur det blir i lägenheten när vi fått klart lite mer, så i slutet av veckan skulle jag tro.

Peace

One thought on “Let’s dance until the sun rises over our own naivity.

  1. Hej kära dotter !!!
    Även om jag är ”kass” på att ringa…går jag ju in för att läsa vad du skrivit alla fall….
    BLEV GLAD att du skrivit några rader,
    dom tackar jag för !
    Själv åkte jag till jobbet ”för tidigt” jag har inte ”funkat normalt” o mina kollegor tyckte att jag skulle vara hemma längre. Men det är jag för envis till….nu ska jag jobba! veckan ut…
    KRAM av ”snoriga mamman”

Kommentera

