If you don’t look, it might not have happened.

Det gör seriöst ont i lungan när jag andas. Känns ju inte superbra direkt. Julia=inte tipp-topp. Det värsta är att jag vet att det skulle vara guld om jag kunde ta mig igenom idag, o sjukskriva mig imorgon istället – för det är lättare för skidskolan. Men för tillfället skulle det bara kännas oprofessionellt att komma till lektionen o låta som att man pratar i igenstängd tunna pga täppt näsa, o har en hals som skriker bara för att det gör ont när man pratar. Är lite orolig att ifall jag fortsätter åka (som jag gjort hela veckan) så kommer hostan bli sämre också. Jag vet, nu var det mycket ‘oj det är så synd om mig prat’ men ja, jag tycker kanske lite synd om mig själv.
Ska i alla fall gå o hjälpa Adam med barneland så får jag prata med Agnes då. Det är ju inte jag som bestämmer att jag ska bli sjuk, o det är inte mitt problem ifall hon är kort om någon instruktör. Men ja.. Jag vill ju jobba samtidigt. Knivigt. Får se om det blir bättre eller sämre av frisk luft idag.

Peace

Kommentera

