Is this love that I’m feeling? (baby, we’ll make fireworks look lame)

Jag fullkomligt älskar lördagsmornar. Att vara ledig en lördagsmorgon är bättre än alla andra dagar. Det gör mig som oftast inget att gå upp i något sånär tid på en lördag, idag var det exempelvis inga problem alls att hoppa upp ur sängen före nio. Har mest dillat omkring i lägenheten sedan dess, inte gjort någon större nytta alls. Har exempelvis inte yogat eller simmat som var min originalplan, men hade ju även en fast plan o det var Melodikrysset. Blev lite tajt. Så, eventuellt en simtur efter 11 då. Det är okej. Eirik blev i alla fall in-ringd på jobbet redan till kl 13 istället för ikväll, så hinner inte träffa honom så tänker inte skynda ned till Lillehammer eftersom jag själv inte börjar förrän kl 18. Jaja, det blir nog bra.
Det snöar i alla fall här på Skei igen. Det är skitbra rent ut sagt! Snö behövs, snö i stora lass helst. Ett till snödump skulle sitta fint (hade ett för någon vecka sen). Tokmycket snö hela denna helg o sen fint väder i veckan, det önskar jag mig. Och en massa lektioner på det. Skulle vara skönt att slippa tänka på hur mycket pengar jag faktiskt inte har tjänat – o tjäna lite pengar istället 🙂

– Shit, Melodikrysset är ju inte jättelätt idag. Vissa grejer tar man ju (typ den 4-delade frågan, oh yeah), men alltså.. Idag är fuskandets dag (men inte ens det går så bra, scheisse).

Eftersom jag inte har några nya bilder för er, får ni hålla till godo med sådant jag skrattar åt. 😉

Detta bildspel kräver JavaScript.

Peace

2 thoughts on “Is this love that I’m feeling? (baby, we’ll make fireworks look lame)

  1. heeelloo! härligt med snö o en ledig lördag , hoppas det gick bra på event-jobbet igår kväll. i stockholm regnar de, lika skönt det jag hoppas snön försvinner helst denhör veckan så man slipper ha så tjock jacka på sig! skypa senare? puss ida

  2. Håller med dig fullkomligt…lördagmornar är underbara !
    Men i morse var det måndagmorgon= mindre kul….dessutom SVINHALT det gick inte att ta sig gående eller per cykel nedför gubbäcksvägen ( pappa kom hem för att köra mig till jobbet) hem har en kollega kört mig!

    HA DET BÄST KRAM av Mamma

Kommentera

