In the waiting, .

Om en halvtimme har jag säsongens första skidlektion. ÄNTLIGEN är en underdrift. Men det ska bli grymt skönt, fast är lite nervös. Ska kasta mig ut i backen strax för att värma upp lite.
Har även fått träffa de nya skidlärarna, känns som att säsongen i skidskolan kan komma att bli riktigt rolig. Nu gäller det bara att bonda med alla, men det händer väl under den kommande introduktionsveckan (som är fem dagar lång, konstigt vecko-system här på Skei 😛 ).

I alla fall tycker jag det är jävligt drygt att wordpress beslutade sig för att sluta fungera den här morgonen när jag precis blivit klar med min update för det senaste. När jag väl sätter mig för att dela med mig av min verklighet till cyper-space straffar det sig. Segt. Får så om jag kanske skriver en ny senare 😉

Nej, stress ut! Maten är uppäten, halva tekoppen är kvar – skidplikten kallar. So long sweets.

Peace

Kommentera

