If you’re stuck on melancholy hill – then come with me (let the world smile).

Sorry för att jag aldrig skriver. Var helt slut efter mina dagar hemma – på ett bra sätt. Hade så gärna stannat några dagar till (speciellt så här i efterhand när ingenting har gått som planerat/som det ska/som jag vill) så har sörjt lite istället.

I alla fall. Min jobb-fråga fortsätter vara mer eller mindre kaos, ser nu ut som att jag faktiskt blir fast här på hotellet trots att det inte känns 100 – men har onekligen fått friheten att utforma mitt eget schema så jag får helt enkelt få det att fungera! Skidskolan bjuder på (som det nu ser ut med förhandsbokningar osv) massa mer arbete jämfört med förra säsongen – poängtera att vi är hälften så många som förra året fram till i februari. Agnes har jobbat ordentligt för att kunna ge oss som är här från dag 1 ett ordentligt schema med timmar som faktiskt gör att ekonomin går runt. Hon lyssnar även mer än gärna på mina utvecklingsidéer vilket känns guld värt. Nu ska jag bara läsa klart all skidlitteratur så att jag kan bli en ännu bättre lärare 🙂

Men bil vill jag fortfarande ha.

Bilder från lunch på Sahflor’s, resan hem, det snöiga Lillehammer vi kom tillbaka till, kvällspromenad o dagspromenad- o utrensning av Eiriks garderob! 🙂

Detta bildspel kräver JavaScript.

Idag ska jag möblera om o skriva kontrakt med hotellet. Får se hur det går 😉 sen ska jag gymma, det vet jag hur man gör i alla fall!

Peace

Kommentera

