I’ll never be a cornerstone (you’ll watch me while you’re sinking).

Till tonerna av Kings of Leon’s nya album packas det febrilt i the Brekke residence. Jag har såklart packat væskan full, så risken ær att Eirik måste låna plats i sin væska. Ingen stress alls. Smått irriterande med alla flygpplansregler må jag sæga dock – ingen linsvætska kan tas med, ingen deo, ingen parfym. Det ær frågan om ifall jag får med mig maskaran. Bullshit, liksom. Men men, det ordnar sig.

Var på bio tidigare ikvæll, RED med bland annat Bruce Willis, Mary-Louise Parker, Helen Mirren o John Malkovich. Grym. Rolig. Underhållande. Fyra toasts. Lætt 😀

Kanske dags att duscha o førsøka sova någon timme? Tåget till Gardemoen går om fyra timmar. Tjockisen ska klara av att vara vaken till avfærd, men jag måste nog få några timmar i alla fall. Han klagade precis på att jag blir grinig nær jag ær trøtt. Tjockis.

Jaja. Ses snart Sverige!

Peace

Kommentera

