A songbird came to my bed to softly whisper secrets into my ear.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Sitter här hemma i lägenheten o lyssnar på kvällsmusik. Moses, Ted Gärdestad, Morcheeba. Jeff Buckely – Hallelujah, bästa versionen någonsin. Underbart vackert. Sarah Brightman sjunger om att det är en fantastisk värld, o visst är det väl så.

And every breath we drew was hallelujah.

Jag är så trött också. O inte har jag tvättat än heller. OCH jag missade gymmet idag. Så blir det när man sover för lite, då vägrar kroppen stå upp när den ska sen också. Rent, på eftermiddagen. Lite sömn i natt, upp tidigt för att fixa Skatteetaten, hade hoppats på att ordna upp allt med Nikkers som jag ska, men där var alla chefer upptagna med möte samt fix inför öppning av nya sportsbaren nästa vecka. Well well, jag kan komma in senare. Ska i alla fall ner till Lillehammer igen i helgen (antagligen, om det inte var så att jag skulle jobba, något jag behöver men absolut inte vill denna helg) eftersom Eirik fyller år. O hur ska han fira? Genom att gå på bio med mig. Det är bions dag på lördag här, så alla filmer går för halva priset. Sweet! 😀

Jaja, kan skriva igen imorgon eller något. Verkar som att internet funkar i lägenheten nu 🙂 ska tvätta, träna o skriva kontrakt imorgon. Sen kanske Eirik skulle komma hit, om han hade skjuts. Ska försöka få tag på Agnes också, så att jag kan få diskutera skidköp o allt som hör därtill. Jag längtar som få!

John Mayer. Free fallin’. Nice. Jack Johnson. Better together, Sleep through the static. Dubbel-nice.

Nej, seriöst. Den där förkylningen har satt sig som ett argt bi i huvudet. Jag är så trött. Orkar knappt hålla huvudet uppe nu. Sjukt.

Peace

Kommentera

