Love helps us to see, to verify our existence (this time I’ll be brave).

Är helt upphängd på Lalehs album me and Simon – det är sinnes! Lyssnar på det mer eller mindre hela tiden. Underbart. 🙂

Fick två extrapass denna vecka. Det var mycket mycket bra. Fyra pass är bättre än 2 pass. Dubbelt så bra. Istället för måndag o onsdag blev det måndag-tisdag-onsdag-lördag. O på fredag ska jag o Tora till Ikea. Tänk, snart flyttar jag ifrån lägenheten, lämnar Nikkers o befinner mig på Skei igen. Nice. Det betyder att det extremt snart är vinter med en massa skidåkning. Fantastiskt härligt 😀

På onsdagkväll ska jag på skidutförsäljning o allt som hör därtill. Dessutom håller flera fina företag presentation av årets grejer – med försäljning av demoprodukter – upp till 70 %! Sweet med andra ord.

Men nu måste jag duscha. Äcklig tjej checkar ut för att bli fräsch o sedan jobbelijobba en dag till. Sedan ska jag plugga – the pursuit of becoming the best ski instructor of the year has begun 😉 Ha en fin dag alla söta.

Peace

Kommentera

