When busy street messes with peoples hearts.

Och det finns dagar då allt vill gå fel,

när var enaste petitess vill avgöra nästa drag,

och sentimentaliteten kommer bygga höga murar vilka ter sig omöjliga att bestiga.

Men så kommer tiden när solen ska lysa upp din verklighet,

och du ska vandra jorden  med lätta steg.

För det kommer en tid,

då nostalgin ska bära dig

och låta ditt hjärta njuta av ett alldeles speciellt slag.

Och du kommer till att le,

av den enkla anledningen att det är en ny dag.

Ibland har jag mycket tid över på jobbet. Amund bad mig skriva något till honom, jag fattade inte att han menade dedikerat/om honom. Det där var vad jag levererade, det var nog seriösare än han hade väntat sig. Haha. 🙂

Jag är ledig idag. Marcus o Philip kommer hit o ska hänga med mig o Soffan. Det blir chill 😀 Vi kanske ska baka – det visar sig. Jag måste i vart fall ner till jobbet o checka lönetajfs. Tråkigt men nödvändigt. Så ska jag posta kort. Det är faktiskt jätteviktigt.

Peace

One thought on “When busy street messes with peoples hearts.

  1. HEJ MIN STORA DOTTER !!!
    Har inte hunnit med förrän nu att läsa o kolla på alla skojiga klipp du lagt ut. Mycket skojigt faktiskt, jag älskar ju också alla sunefilmer som du vet, så jag kan väl stå ut med att morra lika som Karin på julafton.
    För övrigt tycker jag att du är FANTASTISK på att kunna uttrycka dig i ord, så ta och skicka in något du författat till en tidning !!!!!
    Jag jobbar också mycket nu, det är tufft men man får trösta sig med att alternativet – att vara utan jobb skulle vara mycket tuffare o inga pengar skulle man ha.
    HA DET NU BÄST !!! O TIDEN GÅR FORT! VI SES SNART
    KRAMAR Mamma

Kommentera

