The overly dramatic movements of life (what are you talking about?).

Oj, länge sedan ni fick en uppdatering. Sorry, jobbar massor, förbättrar min mathållning, försöker träna, träffar människor – ni vet sådant tar tid. Kallas att leva 😉 men jag ska bättra mig på att upprätthålla min blogg om mitt liv, det är ju för ert bästa trots allt. Kanske går lite av min glädje igenom o kan förbättra eran dag – vem skulle vilja missa på ett sådant tillfälle?

Har dock för stunden enormt fattig fantasi o vet inte alls vad som har hänt i mitt liv den senaste tiden, så bjuder på några guldkorn istället. Enjoy! 😀

(mamma, som Karin låter innan hon säger att det är tur att det är julafton till Håkan, så låter du ibland innan du blir arg/trött/irriterad – hahhaha)

(framförallt sången jag ville åt 😀 )

Nej, nu är det dags att göra sig i ordning för jobb. Kom ihåg alla: den 19 september kommer jag hem till Sverige. Make room in your calendars 🙂

Peace

One thought on “The overly dramatic movements of life (what are you talking about?).

Kommentera

