Trouble is my middle name, (I wonder how).

Jag ska klippa mig. Jag ser ut som en lodare (nej inte riktigt, men det känns så för håret är så galet). Förslag?

Soundtrack of the day: Lily Allen – 22

Imorgonbitti åker Sofie hem till Sverige. Då blir det bara jag o Klas i lägenheten, spännande. Haha, nej då – det ska gå bra. 🙂 Blir jobb resten av veckan från o med imorgon, sedan ledig några dagar, jobb, ledig, jobb. Men den veckan är päronen plus littlesister här. Ska bli trevligt! Utgång skedde två gånger föregående vecka. Onekligen intressanta båda två. Det blev en del jobbat också. Sålde för mer, fick mindre dricks. Var lite småsur efter den lååånga lördagens arbete, då jag sålder för över 13000 men fick med mig typ 150 kr hem i dricks. Föregående veckas slutsats: det är dags att börja äta ordentliga mål mat, varje dag. Det håller inte att äta frukt o typ en våffla/plus frukost om dagen, det resulterar i en humörsvängande Julia. Från o med idag ska jag sköta mig. Har därför yogat, ätit ordentlig frukost, vilat, vart ute i sprungit o sitter nu här. Blir väl lite styrkeövningar sedan duschen för som det behövs!

Lägger upp lite bilder från veckan senare 🙂 hade superfint väder igår, så då var humöret på topp!

Peace

Kommentera

