And any man who knows a thing knows he knows not a damn, damn thing at all.

Live a little, damn it.

Bilder från en solig dag här hemma (med gottigottgod pastasallad a la Julia), Hunderfossen-äventyr med Philip o Marcus + tur in till Lillehammer för biovisning (A-team, kul film 😀 ), en natt då molnen låg superlågt o jag jobbade sent, ikväll när jag gjorde gottigottsallad med kyckling o vindruvor o njöt av ensamheten i lägenheten genom att se på fotboll (jag njöt nog mest då jag storstädat badrummet samt bakat innan ikväll), o ja – vi har spegel ovanför spisen. Coolish. Haha 😉

Peace

3 thoughts on “And any man who knows a thing knows he knows not a damn, damn thing at all.

  1. Heej sis!
    När jag kollde på bilderna tänkte jag faktiskt:
    -har dom en spegel vid spisen? 🙂
    Ha en skön dag! Nu ska jag jobba …

    Puss!

  2. Hej !
    Kul med vikingar, barnarövare och skrämmande himmel. Det verkar vara blandat utbud… Vem tror du vinner fotbollen då? Själv hade jag Ghana som favorit med nu har jag bytt till Tyskland. Dom har presterat fantastiska matcher ibland. GIF kvalar till Europa oxå, verkar gå bra vann första matchen och spelar nästa torsdag kväll. Ses snart hoppas jag. FAR

  3. Haha Ida, misstänkte att du kanske skulle reagera på det – det är coolt 🙂 Rätt underhållande också, tro det eller ej 🙂

    Okej, kul att höra om GIF. I Norge verkar inte fotboll vara en så stor grej egentligen, i alla fall inte i Lillehammer. Saknar det, fotboll är en riktigt sommargrej. Men men.
    Jag har hållt på Tyskland o Holland genom hela VM, men jag hade verkligen hoppats (o trott) på Tyskland i finalen. Känns surt. Men men. Då får jag hålla på tyskarna på lördag o holländarna på söndag 🙂 blir ju en fin fotbollshelg i alla fall.

    Ses snart daddy.
    Puss o kraaaaaam

Kommentera

