Injected with the poise.

Nostalgi kan vara en ren o skär bitch, men vackert är det likförbannat! 🙂

Trött tjej överväger utgång för att träffa pojkarna från Skei – numera slavar åt Quality Hotell @ Hunderfossen (ja tänk, jag hade kunnat vara en av dem! haha). Sofie var pepp, men jobbar förvisso stängning till klockan ett, men är å andra sidan då redan på plats. För min egen del är valet väldigt svårt. Jag vill hemskt gärna komma ut o träffa folk, inte minst Marcus o Philip, men är samtidigt så himla trött. Det har varit en lång vecka, jobb varje dag – med långa pass. Tror i ärlighetens namn egentligen att mitt val var klart redan tidigt idag, för jag har sett fram emot mitt möte med sängen länge.

Segaste dagen på jobb idag kanske, skedde inte så mycket utan lite då o då. Först mot kvällningen som det blev hyfsad bra. Men jag var lika less för det. Mina tre lediga dagar kommer vara mycket uppskattade av mig själv. Nu önskar jag bara lite sol så att jag kan få bada lite.

När jag gick hem idag började det regna. Först några få, men stoooora droppar. Tänkte att jag kanske skulle hinna hem innan ovädret kom, för det har alla i Lillehammer känt på sig var påväg under dagen förstår ni (det har varit sinnessjukt kvavt o tjock luft idag, obehagligt samt obekvämt att jobba i). Men icke sa nicke, skyarna öppnade sig alldeles för fort o det var en genomdränkt Julia som gick in i lägenheten. Smart som jag är hade jag ju bytt till sandaler också, så jag hoppas dem repar sig snyggt från floderna dem fick gå genom.

Braaaa låt, diggar meget 😀 : Keane ft. Knaan – Stop for a minute

Peace

Kommentera

