Get me going (my story? it started long ago).

Den ger mig en kick-start. Vet inte varför, bara är så. 🙂

Veckan började onekligen bra. Jag gick ut o sprang. Visserligen efter lite smått tvekande, men jag gjorde det. Och min uttänkta runda visade sig att vara alldeles ypperlig. Kan kanske vara på en sisådär 2 km-isch. Men det är lagom för morgonen, och det gick fort. Först är det nästan bara nedför och sedan nästan bara uppför. Kan erkänna att sista biten, som är ganska brant uppför hela tiden verkligen var döden – och jag fick se mig slagen för då orkade inte mina stackars knän (kanske är 100 m max som är på grus den där rundan). Men det är okej. Var hemma o uppe i lägenheten igen efter 15 min. Tänker att då kan jag göra det där varje morgon, förutom om jag börjat tidigt, dvs första vakt eller öppning. Men sover jag i tid ska jag klara de dagarna också 🙂 Känns som en bra start, då vet jag att jag klarar morgondagen också.

Sommarväder idag igen, jobb om två en timme. Känner nu att jag är lite trött, antagligen för att jag suttit inne rätt länge. Entourage, säsong 7, avsnitt 1 las ut idag 😀 var kanske hur nice som helst. För er som är intresserade.

Nej nu måste jag göra någon mer nytta (städade köket idag). Yoga tror jag bestämt. Sedan gå till jobbet o dricka kaffe, trots att jag blir något av ett speedat monster när jag dricker kaffe. Kanske ska ta en te då? Hm. Ska nog jobba med en ny tjej idag. Inte ny tjej på jobbet utan tjej jag inte träffat förr bara. Har för mig att Sofie sa något om det. Jag var upptagen med Entourage när hon sa det. 🙂

Peace

Kommentera

