I don’t think I really was myself when I met you.

Idag ska det bli utflykt till Skeikampen. Om alla orkar. Jag hoppas alla orkar, trots att jag själv också är trött. Men blev ju lite mer sömn än jag räknat med, det är ju bra. I veckan ska jag träna fyra gånger. Minst. Det har jag lovat mig själv – men var gärna på mig att jag ska träna ni också. Behöver nog lite push i det hela. Men har bestämt mig. Nu ska det ske. Fyra joggingrundor. Behöver inte ens vara så förbaskat långt, bara jag gör det. 🙂

Men som sagt – upp till Skei idag. Blir nog mys. Hoppas att molnen försvinner eller åtminstone inte finns där! 😀

Den kan ni också skratta åt, haha.

Peace

2 thoughts on “I don’t think I really was myself when I met you.

  1. OKEJ…kan din ”gamla mamma” träna ett par gånger i veckan…så KAN DU!!! Så KOM IGEN NU JULIA !! Upp till bevis o ”jogga lugnt”
    KRAM av Mamma nyss hemkommen från joggingspåret
    ( i lugnt tempo visserligen o inte så långt….men jag GÖR det allafall )
    KRAM O KOM IGEN NU !
    Mamma

    • Haha jo, tack för peppen. Var faktiskt ute i morse, har hittat en bra runda som inte är allt för långt så det går ganska fort. Då har jag inte en ursäkt att inte springa, det är bättre att jag springer en kortis varje dag istället för att satsa på några långa i veckan. Då kan jag springa långa dagarna när jag är ledig istället 🙂

Kommentera

