Want to give up your freedom for some constant pain? (Didn’t think so either.)

Peace

2 thoughts on “Want to give up your freedom for some constant pain? (Didn’t think so either.)

  1. Kul med en massa nya inlägg du verkar jobba en massa o vilka fina bilder =)
    Italien-resan blev ju något av en flopp, den dagen Joakim blev sjuk (som vi inte förstod då) var på fredagen förtsa dagen i Rom och när vi skulle äta lunch sa Joakim
    -Jag vill bara till hotellet o siva jag är helt matt..
    jag säger:
    -men nää de här är en av mina 2 dagar i Rom kom igenom nu ta en espresso. jag trodde såklart det var värmen för det var SJUUKT vvarmt. Såhär i efterhand har man ganska dåligt samvete, vi gick ju fan Rom runt den dagen.
    men nu är vi hemma och j knaprar massa piller så jag hoppas han blir frisk fort!
    puss på dej sis jobba o ha kul

    • Jag får jobba lite ja, inte så många fler pass än de som redan är schemalagda men ett par stycken iaf 🙂
      Aaw, ha inte dåligt samvete så. Varken du eller han kunde ju veta att det var mer än värmeslag, right? Han hade ju kunnat insistera om det var något mer. Det ordnar sig 🙂 ni är hemma nu o kan vila upp er så!
      Haha jo jag ska jobba o ha kul med hoppas jag 🙂 dåligt väder ikväll, men hoppas på förbättring till veckan då jag är ledig. Får förhoppningsvis komma in o jobba lite extra, verkar bli ett pass extra å fredag iaf. Men vill du skypa eller liknande i veckan är det bara att smsa 🙂 Ser gut.
      Puss o kraaam

Kommentera

