I think that we would be perfect.

I miss. And I suffer. I long. And I hurt. I love. And I cry. I laugh. And I hope. I will learn to survive.

Fick två nya pass denna vecka, lördag o söndag. Synd att jag nu bytt bort min enda helt lediga helg i juni. Bra för jag behöver både pengar o pass på jobbet. Säger jag ja redan nu är chansen större att det blir mer jobb längre fram. Jag tar min del av skörden genom att jobba för den. Frågan är om jag ska söka ännu ett jobb. Bara för att ha. Kanske är bra, då jag ju vill jobba så mycket som möjligt. Är ju onekligen här för att jobba. Å andra sidan är det bra om jag är tillgänglig så mycket jag kan för det jobb jag redan har. Jag hoppas också att jag ska få så pass mycket dricks att jag kan spara så mycket som möjligt av lönen. Det ska nog gå, om jag lever smart.

I will learn to survive.

Jag saknar många. Det kan kännas som ett hål i hjärtat vissa dagar. Några saknar jag mer än andra, men likafullt kan det göra ont. Ibland vill jag gråta för att allt känns tungt. Eller för att jag är arg. Förbannad. För gud vet att jag kan bli förbannad. Speciellt när det gör ont. När jag saknar.

But it will all be okay. I will laugh my way through the world. No one’s going to step in my way. Or I will laugh in their face. Haha. 🙂

Kanske ska sova i tid ikväll då? En snabb kopp te, lite frukt o tillsammans med ett avsnitt av säg Bones. Så kan jag sova gott sen. Gå upp i tid o träna. (Mitt knä har gjort jätteont i två dagar. Känns tråkigt. Smärtan lokaliserad just där påminner mig om hur viktigt det är att jag tränar kontinuerligt. Imorgon ska jag träna hur vädret än är. Så det så.)

Nej, dags att förbereda kvällens sista aktivitet då. Kanske ska skriva lite också? Äh. Hur som. Sleep tight, don’t let the bad get you.

Peace

Kommentera

