I heard you shot your lady down ,?

Nostalgi, det är så bra 😀

Jag har börjat sakna Skeikampen. Eller människorna, atmosfären mer kanske. Det var enkelt, allt mer bara var. Befriande. Men här hemma i Gävle är det för det mesta dubbla budskap, sinnessjukt mycket skitsnack – men kanske mest är det samma gamla fortfarande. Missförstå mig rätt; jag älskar Gävle och människorna här – men nu när jag har smakat på något nytt har den där nyfikna i mig bara matats med mer – och nu får jag inte nog. Kanske är det för att jag är så äckligt rastlös. Finns ju inget att göra här hemma, inte när många av dem man förr umgåtts med faktiskt jobbar, eller är upptagna på något annat sätt.

Just look to the stars (: Springtime – skön musik för vårens inkommande samtal ,? konstigt, men kosligt. Haha!

Nu dags för en springtur i vårvädret.

Peace

Kommentera

