As the soldier of love (I wrote you a letter and then threw it away) ,.

Oj så länge sen det var jag gjorde en uppdatering nu. Ursäktar så mycket, men till mitt försvar kan jag säga att vi äntligen kan fylla dagarna med undervisningstimmar – lovveckor i hela Skandinavien ger turister även här på lilla, men ack så mysiga, Skeikampen.

Så vad har hänt? Tja, jag fyllde ju 20 i den 16:e – och jag fick kanske världens bästa överraskning knackandes på dörren oförskämt tidigt på morgonen. Päronen hade lyckats hålla hela aktionen hemligt såklart, så hjärtat mitt dunkade obehagligt fort när jag fick höra någon tutandes utanför. Hann tänka på vägen ner till dörren att de kunde anordnat något slags skämt, och då hade jag blivit dunderförbannad. Men nu var det ju faktiskt mamma o pappa som stod där. Mycket trevligt!

Tack alla för de fina presenterna – det var trevliga hälsningar och gåvor. Jag ordnar en fest när jag kommer hem i maj så att ni får ett ordentligt tack 😀

Låtar ni kan lyssna på för att lugna ner, vila eller bara bjuta (yoga är bra för själen, så jag både yogar o sover till det här): Enya – May it be, Sade – Long hard road, Lou Reed – I love you, Simon & Garfunkel – Sound of silence, Within Temptation – All I need, Josh Groban – Believe, William Hut – Take it easy, Sade – The moon and the sky, Alicia Keys – Empire state of mind (part II), Coldplay – Violet hill, Laleh – Big city love, Richard Ashcroft – A song for the lovers.

Denna vecka är full av jobb igen så måste nu förbereda mig för dagen. Två gruppstarter och privatlektioner väntar, resten av veckan ser väl mer eller mindre likadan ut. Sen kommer ju Elvira på fredag, det kommer bli kung 🙂 då kommer ju även Sofies lillebror+föräldrar (över helgen) så vi får la laga något gott!

Ta hand om er!

Peace

Kommentera

