The adventure continues.

Känner att jag är helt extremt ambitiös med det där att faktiskt använda ord i bloggen numera. Men nu är det så att jag och Sofie har tillbringat större delen av dagen med att skotta snö från vårat tak (det var typ två meter snö, det är mycket. Nu är det kanske 4 decimeter kvar. Bra jobbat säger jag bara! Njut nu. Kommer lite bättre bilder en annan dag 🙂 internetanslutningen är lite sådär, vi snyltar på de hotellanställdas så ja, ni fattar. Ibland funkar det bra men oftast inte. Ni får hålla till godo gott folk. 

Ha det super, nu ska jag fortsätta kolla på typ Askungen 2 eller så, lite läskigt på norska kan jag säga. Killarna ha Disney-channel – lyxen haha. 😀

Peace

6 thoughts on “The adventure continues.

  1. va snö! nästan som här 😛
    snygg skiddräkt, tr¨åkigt att dom stavat fel bara det heter ju ”skidskola” och inte skidskole 😉
    puss puss!
    sis

  2. Hej min kära ”stora dotter”, har nu äntligen fattat att jag kan kolla här för att få lite ”koll” på dig. OJ va mycket snö, fast vi har också fått så vi klarar oss. KUL att få se lite bilder väntar ivrigt på lite flera. Har ju pratat med dig så jag vet att du kommit igång med jobbet, hoppas nu att du får träffa massor med trevliga barn…själv ska jag njuta av att få vara LEDIG från alla mina ” dagisbarn” det ska bli SKÖNT !
    I morgon ska jag baka Morotskaka, men jag får väl äta hela själv nu när inte du är hemma, det kommer att kännas tomt o konstigt att inte du är hemma men vi får trösta oss med att vi vet att detta kommer att gagna dig för resten av livet!
    HA DET BÄST!!!
    KRAMAR AV MAMMA

    • Ja, det är otroligt mycket snö. Det har snöat ytterligare nu, så vi måste pulsa till jobbet nästan varje dag. Härom natten kom det ca 50 cm snö, helt sjukt. Det blir dock inte så bra i backarna när det snöar så mycket under dagarna – men jag klagar inte (bara när det gäller barnbacken) 🙂
      Jag är ledig nästa gång nästa år (den 1 jan haha) så njut extra mycket 🙂

      Hoppas livet leker hemma i Sverige.
      Puss o kram

  3. GOD JUL JULIA !

    Jag tycker det verkar som du trivs i Norge o jag hoppas att du får en riktigt härlig jul
    Kramar från din Farmor

    • God jul och Gott nytt år farmor!
      Ledsen att jag inte skickat iväg något kort än, men det är galet mycket att göra. Fast det är som det ska – du kan ju se på bilderna på bloggen 🙂
      Älskar dig farmor

Kommentera

