I’m just chilling, being important.

Har precis skrivit klart pappas CV-presentation till ett jobb han ska söka. Vet knappt vad jobbet innebär, men presentationen är killer-bra. I just know it. I’m the king, vad vill ni att jag ska säga? Jag firar i alla fall med sådana här härliga klipp. Sådana här människor vill jag jobba med i framtiden. Forever. True story.

Denna är också rolig 😉

Har förresten inte planerat någonting än. Go me. Vadå, klockan är ju bara halv ett? Dööh. Jag borde sova men nu vill jag bara skriva. Sweet. Bra tajming på mig!

Peace

Kommentera

