And once more she manages to surprise the mother.

Japp, det är sant – jag lyckas åter igen. Jag har, hör och häpna gott folk, börjat ordna inför Norge-flytten. Självklart kan man se vad jag prioriterar: i princip alla skidgrejer är ordnade och ligger och väntar på hämtning – och nu har jag börjat med de mediala. Det mediala står uppenbarligen för det som lyckas fänglsa mig som få andra saker – film. Och även de få serier jag har. Lyckades även förvånan mig själv när jag satt halvt drunknandes i olika dvd:er som jag producerat de senaste åren; hittade OC säsong 1 (men jag misstänker att den inte är komplett – men tonårs-sjuan-nostalgi för all del – Adam Brody <3), På Rymmen säsong 3 (grym! inte säsongen med Hjalle och Heavy, men det är med Tobbe trollkarl och han är fan i mig roligare 😀 ) samt diverse dokumentärer. För att runda av: en massa smått och gott finns i mina hyllor 🙂

I övrigt ska jag ta tag i mig själv imorgon och ringa MAX om Norge. Jag är trött arg ledsen besviken flyförbannad ångestfylld – nja – orolig glad och så vidare för allt som hänt, men just nu känner jag mig bara utpumpad och vill helst inte behöva hantera något alls. Men sådant är livet ibland, man måste gå igenom mycket för att lära sig.

Ska även passa på att träna – känns som att det var en evighet sedan bara för att jag  känt mig däckad av feber och allmän sjukdomskänsla – trött energilös depp – ni fattar. Vill undvika den där klagan som jag har tenderat till att publicera här, ska ge mig den på att i slutändan sprida bra energi 🙂 gud, jag låter som någon.. ja ni vet någon sådan där. Äh, min poäng är att jag istället för att klaga ska försöka lösa problemen (sjukdom är tillåten klagomålsperiod dock haha) så att energinivån här och var i världen ska kunnas höjas med lite optimism och glädje.

En annan sak jag ska ta tag i denna vecka är min så kallada ”seriösa blogg” som jag ännu inte riktigt visat upp för världen. Anledning (det är bara en): jag har varit för lat för att skriva om det jag faktiskt tycker är intressant och tycker är värt en diskussion. Punkt slut.

Skärpning mannar. (Mig själv, och er kanske också?) Nu är det i vilket fall hög tid för sängen. Imorgon ska jag även publicera bilder här hemifrån till bror min, och det skriver jag mest som en påminnelse till mig själv 😉 sleep tight!

Peace

Kommentera

