Can you see where the road ends for us?

Lagret är i siktet idag. Man fick minsann inte sova ut idag heller, halv tio blir man upphämtad för att få shoppa loss. (Nåja, inte shoppa loss kanske. Jag ska låtsas att jag har pengar mest. Det har jag inte, så har jag tur kanske jag kommer hem med några förnödenheter i alla fall. Men man kan ju alltid drömma, right?) Känner att tröttheten fortfarande står och knackar mig på axeln. Gårdagens tripp till Hudiksvall hjälpte inte direkt till att jag skulle få vila ut. Det konstiga var att det var så himla svårt att somna ändå. Hatar sådant – när man är så trött att man tror att man ska stupa, men så när man äntligen får pallra sig i säng så kommer det bara inte. Man bara vrider sig och snurrar in sig i täcket och hela världen blir bara den där äckliga varma saken som man vill drömma sig bort från. Jag förstår inte varför det ska hända när man behöver sömnen som mest.

Men jag ska i alla fall till Lager 157 idag, trots trötthet, haha. Det blir nog bra, jag är ytterst tacksam för att jag får hänga på familjen Jansson. 🙂

Soundtrack of the day (för jättelänge sedan): D.A.D – Laugh’n’ a half

Ni får dagens när jag kommer hem 😉

För övrigt så går SJ med vinst det senaste kvartalet. Detta till trots att passagerarantalet minskat med 10 %. Det om något säger väl en del om de horribla biljettpriserna?

Peace

Kommentera

