Simply simple (Norway shows the way).

Allt jag skrivit försvann, alla bilder jag hade laddat upp försvann. Helgen har varit kanon – alla tiders – fantastisk – härlig – skön – händelserik – you name it. Positiv optimism. Nej det är fel fras i sammanhanget men det ger en känsla av hur jag haft det. Skeikampen – snälla anställ mig – det är så jag går runt och tänker nu. Det vore kungligt. Guld. 😀

Fixar bilder och en mer täckande rapport angående helgens bravader, upptåg och äventyr. En trött Julia ska nu däcka i sängen. Tre timmars sömn i natt. Några få timmar (ihopklistrade minuter när man nickade till) av sömn skrapade jag ihop i bilen på väg hem. Låååång resa. Lätt värt. Nacken gör ont men inte klagar jag. Dock strejkar kroppen mot allt som har med vaken tid att göra  nu. God natt.

Peace

Kommentera

