No. NO. NO!

Alltså. Jag är förbannad. På rikigt. På riktigt. SJ – jävlaskitbolagsäckel – vägrar ge mig pengar för en dyr biljett. Det visar sig, efter många om och men, att jag inte alls kan åka som planerat. Det suger, så jävla hårt, för jag vill verkligen åka – men det skulle innebära att jag inte kan ta ett jobb. Eller två jobb. Eller ett av jobben. Whatever – inte min poäng. 800 spänn åt skogen. Bara för att jag inte insåg vikten av att betala avbokningsavgift. Och nu visar det sig att jag inte heller kan skriva över biljetten på någon annan. Hur sugigt kan livet vara? JAG HATAR SJ FÖR DERAS OVILJA ATT TJÄNA SAMHÄLLET PÅ ETT TREVLIGT OCH SNÄLLT SÄTT. Fuck.

Nejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnej. !

Peace

Kommentera

