I’ve got confessions to make, listen up.

Inte här. Inte nu. Kanske aldrig. Kanske alltid. Svammel svammel. Har städat hela dagen. Det är kallt ute. Jag måste röra på mig. Jag kan inte äta på Church Street ikväll, statskassan har inte börjat skänka pengar till mig än. Om den någonsin kommer det (ja ?). Om jag vann pengar skulle jag vara glad. Det behöver inte ens vara högvinsten. Nöjer mig med glädje med 20 000 kr i månaden de kommande 20 åren. Ja tack. Ja, jag ska äventyra en dag. Ja, jag måste göra ett ryck.

But then I just smile.

Jag hoppas att det blir lite åka ner på stan och chillchilla med flickorna som hittat hem för helgen. För min egen räkning skulle det göra gott. Å andra sidan gör vila mig gott också. Men man kan väl göra båda?

And then I just smile.

Soundtrack of the day: Laleh – Simon says

Peace

Kommentera

